Хранене по време на ПМС

27 юни 2018, 06:56, Категория: LifeStyle добавена от Симона Каменова
  • Добави в Svejo

865c54690556090cf0607c11e9b39412.jpg

Всички познаваме онова чудесно чувство - предменструален синдром, времето, в което се чувствате странно, раздразнено, зле ви е и просто няма как да си помогнете. Единственото, което може да ви облекчи в такива случаи, е правилното хранене, пише edna.bg.

Вместо да се наслаждавате на обичайната комбинация от чипс и шоколад, е по-добре да се обърнете към едни по-питателни и полезни храни, които ще накарат тялото ви да се чувства далеч по-добре.

  • Червено месо - то е с високо съдържание на желязо, а желязото ви е много нужно в онези дни от месеца.
  • Зърнени култури - те съдържат фибри, минерали и витамини, които помагат изключително много на стомаха ви.
  • Свежи плодове - те също са идеално средство за избягването на проблемите с храносмилането и подуването на стомаха.
  • Ядки - те са богати на омега 3 мастни киселини и дарят организма с повече енергия и сила.
  • Зеленолистни храни - те са не само богати на желязо и на витамин В, но имат и фибри, които помагат на храносмилането и облекчават тежестта в корема в онези дни.
  • Facebook
  • Svejo
  • Любими.ком
  • Pipe.bg
  • Dao.bg
  • Ping.bg
  • Dobavi.com
  • Digg
  • Google
  • Technorati
  • TwitThis
  • YahooMyWeb

Изпрати на приятел


реклама


Одобрявате ли правителството на Пламен Орешарски?